dr Anna Szewczuk-Łebska

dr Anna Szewczuk-Łebska

dr Anna Szewczuk-Łebska

Doktor nauk humanistycznych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Zainteresowania badawcze koncentruje głównie wokół medioznawstwa, nowych mediów i teorii komunikacji. Prowadziła badania nad folklorem w erze komunikacji internetowej i problematyką podatności mediów tradycyjnych na wpływ folkloru współczesnego. Ekspertka w zakresie komunikacji i public relations. Specjalizuje się w rzecznictwie prasowym, zarządzaniu kryzysowym i komunikacji korporacyjnej. Od dwudziestu lat odpowiada za komunikację w podmiotach z sektora publicznego i prywatnego, w tym Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT, Penta Hospitals Polska. Współpracowała przy realizacji licznych projektów i kampanii społecznych. Interesuje się etycznymi aspektami sztucznej inteligencji, w tym wpływem AI na zaufanie społeczne.