mgr Elżbieta Śmietana
Doświadczona specjalistka z obszaru zamówień publicznych, która łączy pasję do pracy z ludźmi z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu projektami i prowadzeniu szkoleń.
Ukończyła szereg instytucji edukacyjnych, w tym Wyższą Szkołę Bankową w Chorzowie oraz Politechnikę Śląską. Jej edukacja obejmuje również studia z zakresu zamówień publicznych, administracji i zarządzania kadrami. W ciągu swojej kariery uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach, takich jak zarządzanie projektami w metodologii Prince 2 czy prawo zamówień publicznych po nowelizacji.
Posiada bogate doświadczenie zawodowe. Pracowała jako kierownik działu zamówień publicznych i specjalista w tej dziedzinie. Jej obecne stanowisko jako Trener Zamówień Publicznych w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Warszawie umożliwia jej dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi. Ponadto, pełniła rolę kierownika działu zamówień publicznych w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu oraz zdobywała doświadczenie w zakresie zarządzania kadrami w Muzeum Miejskim w Zabrzu.