Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Posiada ponad 14 lat doświadczenia w marketingu internetowym, specjalizuje się w reklamie online, analityce danych oraz strategiach wzrostu biznesu. Karierę rozpoczął jako Google Ads Consultant, a następnie zdobywał doświadczenie w firmach Fabryka Form, ICONARIS i Value Media, realizując kampanie SEM oraz projekty e-commerce.

Od 2016 roku rozwija agencję WitBee.com jako Founder i Senior Marketing Intelligence Specialist, a od 2018 roku koordynuje projekt edukacyjny Marketing Masters, wspierający firmy i specjalistów w skutecznym wykorzystywaniu danych w marketingu.

Z pasją podchodzi do przełamywania utartych schematów i nieustannie poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań. Prowadził warsztaty w ramach programów Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie koncentruje się na pomaganiu firmom w zwiększaniu zysków poprzez analitykę danych i rozwijaniu projektu Marketing Masters.