dr Kamila Słupińska
Ukończyła studia doktoranckie z ekonomii na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalizując się w marketingu. Wcześniej ukończyła tam także studia magisterskie z ekonomii i komunikacji w biznesie międzynarodowym.
Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Psychologii w biznesie w Teichert & Partners oraz Collegium Balticum,a także studia podyplomowe w zakresie Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Jest ekspertką w dziedzinie ekonomii i psychologii w biznesie. Posiada bogate doświadczenie zawodowe, obejmujące między innymi rolę młodszego specjalisty ds. testów. W przeszłości pracowała również jako specjalista ds. badań i marketingu oraz kierownik Biura Promocji na Uniwersytecie Szczecińskim.
Jej kompetencje obejmują prowadzenie badań marketingowych, tworzenie planów marketingowych, koordynację projektów oraz szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji i negocjacji. Jest również doświadczonym organizatorem konferencji i szkoleń oraz ekspertem w zakresie współpracy nauki z biznesem.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach. Obecnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim.