
mgr Adrian Tomaszewski
Praktyk: projektant, trener i wykładowca, specjalizujący się w grafice, UX/UI oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy kreatywnej.Posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował w agencjach Ogilvy One, Young & Rubicam oraz dla marek – m.in.: Philip Morris, Bols, IBM, Generali, Kraft Foods, L’Oreal, Expander, Thalgo, T.Mobile, Philips.
Laureat nagród branżowych (m.in. Złote Orły, Boomerang, Złota Strzała). Autor książek „Książeczka zdrowia copywritera” i „Reklamowa gra w słowa”.
Prowadzi zajęcia na uczelniach wyższych, m.in. WSIZ w Bielsku-Białej, WSTI w Katowicach, SGH w Warszawie oraz WSB/Merito we Wrocławiu, WSKZ. Jako trener współpracuje z firmami szkoleniowymi i biznesem, prowadząc autorskie warsztaty z zakresu designu, UI/UX, kreatywności i AI w marketingu.
Jego sposób pracy to połączenie kreatywności człowieka i mocy technologii – rozwija kreatywność z pomocą AI – z zachowaniem empatii, intuicji i wrażliwości na odbiorcę.