dr Marta Melka-Roszczyk
Specjalistka z zakresu ekonomii i zarządzania, posiadająca bogate doświadczenie akademickie oraz zawodowe. Ukończyła studia doktoranckie z ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Swoją edukację rozpoczęła na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, gdzie ukończyła studia magisterskie z zarządzania oraz podyplomowe studia pedagogiczne.
Jest aktywna zawodowo w wielu instytucjach akademickich. Obecnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim oraz Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku, gdzie koncentruje się na tematach związanych z marketingiem, merchandisingiem, psychologią zachowań konsumentów, a także marketingiem w mediach społecznościowych. Wcześniej pracowała w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania im. Prof. T. Kotarbińskiego oraz Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, gdzie prowadziła zajęcia z zarządzania, marketingu oraz przedsiębiorczości.
Poza działalnością akademicką prowadzi własną działalność gospodarczą, specjalizując się w organizacji szkoleń z zakresu psychologii konsumentów, mediów społecznościowych, strategii marketingowej oraz umiejętności liderskich. Dodatkowo pełni funkcję wiceprezesa ds. promocji i wizerunku w ZHP Chorągwi Warmińsko-Mazurskiej.