Zarządzanie marką
Cena:
480 zł
540 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 480 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
195 opinii
9.1
< powrót do oferty
Kierunek
studiów: Zarządzanie marką
Rodzaj
studiów: podyplomowe
Forma
studiów: e-learning (online)
Cel: Celem studiów jest przygotowanie uczestników
studiów do profesjonalnego zarządzania marką; przekazanie kompleksowej wiedzy i
umiejętności niezbędnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z
zarządzaniem marką oraz portfelem marek przedsiębiorstw i instytucji
publicznych.
Czas
trwania studiów: 2 semestry
Opis
kierunku: Kierunek ten umożliwia
słuchaczom pozyskanie wiedzy na temat kształtowania i zarządzania marką.
Pogram
kształcenia uwzględnia specyfikę budowania marki na rynku klienta
indywidualnego oraz na rynku instytucjonalnym, w odniesieniu do przedsiębiorstw
usługowych i handlowych; obejmuje ponadto szeroki zakres zagadnień związanych z
zarządzaniem marką, w tym m.in.: aspekty strategiczne, operacyjne, a także
uwarunkowania prawne i społeczno-kulturowe.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci: Podyplomowe
studia zarządzania marką skierowane są do wszystkich pragnących pogłębić wiedzę
na temat strategicznych aspektów zarządzania marką jako istotnym niematerialnym
aktywem przedsiębiorstwa, a w szczególności do:
- kierowników marek/brand managerów,
- kierowników produktów,
- pracowników działów marketingu,
- pracowników agencji reklamowych,
- domów mediowych,
- pracowników działów PR.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2