Zarządzanie marką

Cena: 480 zł 540 zł (czesne)

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 480 PLN

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 195 opinii
9.1
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Zarządzanie marką


Rodzaj studiów: podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel: Celem studiów jest przygotowanie uczestników studiów do profesjonalnego zarządzania marką; przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką oraz portfelem marek przedsiębiorstw i instytucji publicznych. 


Czas trwania studiów: 2 semestry


Opis kierunku: Kierunek ten umożliwia słuchaczom pozyskanie wiedzy na temat kształtowania i zarządzania marką.


Pogram kształcenia uwzględnia specyfikę budowania marki na rynku klienta indywidualnego oraz na rynku instytucjonalnym, w odniesieniu do przedsiębiorstw usługowych i handlowych; obejmuje ponadto szeroki zakres zagadnień związanych z zarządzaniem marką, w tym m.in.: aspekty strategiczne, operacyjne, a także uwarunkowania prawne i społeczno-kulturowe.

Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).


Adresaci: Podyplomowe studia zarządzania marką skierowane są do wszystkich pragnących pogłębić wiedzę na temat strategicznych aspektów zarządzania marką jako istotnym niematerialnym aktywem przedsiębiorstwa, a w szczególności do:


- kierowników marek/brand managerów,

- kierowników produktów,

- pracowników działów marketingu,

- pracowników agencji reklamowych,

- domów mediowych,

- pracowników działów PR. 


| Pobierz program studiów