Marketing
Cena:
460 zł
520 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 460 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
215 opinii
8.9
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Marketing
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w kompleksowe umiejętności oraz
aktualną wiedzę z zakresu szeroko pojętego marketingu, w tym między innymi
strategii marketingowych dla instytucji i firm na rynku Unii Europejskiej, stosowania
różnorodnych instrumentów marketingu, analiz i badań oraz działań
wspomagających te procedury, dającym możliwości efektywnego zarządzania
marketingiem w firmach.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Słuchacze na wskazanym kierunku w toku studiów zostaną zapoznani z
nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, które mogą być w pełni wykorzystywane
do osiągania przewagi konkurencyjnej. Główną zaletą kierunku jest również
możliwość zapoznania się z wieloma aktualnymi metodami i trendami w zakresie
stosowanych obecnie zabiegów marketingowych. Program studiów skoncentrowany
jest na przekazaniu interdyscyplinarnej wiedzy w obszarze marketingu, co
zapewnia nie tylko wzrost kompetencji, ale również wzmocnienie efektywności
podejmowanych działań w praktyce.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia podyplomowe są skierowane do osób, które ukończyły studia wyższe w tym w szczególności do: uczestników prowadzących własną działalność gospodarczą, pełniących
funkcje menedżerskie, które w ramach swojej pracy są odpowiedzialne za
realizowanie zadań marketingowych.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2