Marketing

Cena: 460 zł 520 zł (czesne)

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 460 PLN

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 215 opinii
8.9
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Marketing


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel:

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w kompleksowe umiejętności oraz aktualną wiedzę z zakresu szeroko pojętego marketingu, w tym między innymi strategii marketingowych dla instytucji i firm na rynku Unii Europejskiej, stosowania różnorodnych instrumentów marketingu, analiz i badań oraz działań wspomagających te procedury, dającym możliwości efektywnego zarządzania marketingiem w firmach.


Czas trwania studiów: 2 semestry 


Opis kierunku: 

Słuchacze na wskazanym kierunku w toku studiów zostaną zapoznani z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, które mogą być w pełni wykorzystywane do osiągania przewagi konkurencyjnej. Główną zaletą kierunku jest również możliwość zapoznania się z wieloma aktualnymi metodami i trendami w zakresie stosowanych obecnie zabiegów marketingowych. Program studiów skoncentrowany jest na przekazaniu interdyscyplinarnej wiedzy w obszarze marketingu, co zapewnia nie tylko wzrost kompetencji, ale również wzmocnienie efektywności podejmowanych działań w praktyce.

Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).


Adresaci:

Studia podyplomowe są skierowane do osób, które ukończyły studia wyższe w tym w szczególności do: uczestników prowadzących własną działalność gospodarczą, pełniących funkcje menedżerskie, które w ramach swojej pracy są odpowiedzialne za realizowanie zadań marketingowych.


| Pobierz program studiów