Psychologia reklamy i komunikacji

Cena: 410 zł 470 zł (czesne)

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 410 PLN

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 230 opinii
9.0
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Psychologia reklamy i komunikacji


Rodzaj studiów: studia podyplomowe 


Forma studiów: e-learning (online)


Cel: 

Celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy w zakresie psychologii reklamy. Dodatkowo słuchacz zdobędzie umiejętności w kwestii wspierania ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia polegającego na w pełni świadomym koncentrowaniu się na pozytywach tego, co otacza człowieka.


Czas trwania studiów: 2 semestry 


Opis kierunku: 

Studia podyplomowe na wskazanym kierunku umożliwiają rozwinięcie i pogłębienie wiedzy słuchacza w zakresie mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych w reklamie, w tym tworzenia skutecznych strategii i działań marketingowych. Absolwent kierunku poszerzy swoje umiejętności w zakresie komunikacji z otoczeniem danej marki i jej interesariuszami. W ramach programu kierunku przybliżone zostaną również zagadnienia związane z postawami oraz różnorodnymi zachowaniami konsumentów.

Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).


Adresaci:

Studia adresowane są do absolwentów studiów wyższych w tym w szczególności do: osób zainteresowanych tematyką psychologii reklamy i komunikacji, pracowników działów marketingu, komunikacji.