Psychologia reklamy i komunikacji
Cena:
410 zł
470 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 410 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
230 opinii
9.0
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Psychologia reklamy i
komunikacji
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest przekazanie praktycznej
wiedzy w zakresie psychologii reklamy. Dodatkowo słuchacz zdobędzie
umiejętności w kwestii wspierania ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia
polegającego na w pełni świadomym koncentrowaniu się na pozytywach tego, co
otacza człowieka.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia podyplomowe na wskazanym kierunku umożliwiają
rozwinięcie i pogłębienie wiedzy słuchacza w zakresie mechanizmów psychologicznych
wykorzystywanych w reklamie, w tym tworzenia skutecznych strategii i działań
marketingowych. Absolwent kierunku poszerzy swoje umiejętności w zakresie
komunikacji z otoczeniem danej marki i jej interesariuszami. W ramach programu
kierunku przybliżone zostaną również zagadnienia związane z postawami oraz
różnorodnymi zachowaniami konsumentów.
Adresaci:
Studia adresowane są do absolwentów
studiów wyższych w tym w szczególności do: osób zainteresowanych tematyką
psychologii reklamy i komunikacji, pracowników działów marketingu, komunikacji.
×1 / 2
2 / 2
❮
❯