Psychologia reklamy i komunikacji
Cena:
410 zł
470 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 410 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
230 opinii
9.0
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Psychologia reklamy i
komunikacji
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest przekazanie praktycznej
wiedzy w zakresie psychologii reklamy. Dodatkowo słuchacz zdobędzie
umiejętności w kwestii wspierania ludzi w kreowaniu pozytywnego myślenia
polegającego na w pełni świadomym koncentrowaniu się na pozytywach tego, co
otacza człowieka.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia podyplomowe na wskazanym kierunku umożliwiają
rozwinięcie i pogłębienie wiedzy słuchacza w zakresie mechanizmów psychologicznych
wykorzystywanych w reklamie, w tym tworzenia skutecznych strategii i działań
marketingowych. Absolwent kierunku poszerzy swoje umiejętności w zakresie
komunikacji z otoczeniem danej marki i jej interesariuszami. W ramach programu
kierunku przybliżone zostaną również zagadnienia związane z postawami oraz
różnorodnymi zachowaniami konsumentów.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do absolwentów
studiów wyższych w tym w szczególności do: osób zainteresowanych tematyką
psychologii reklamy i komunikacji, pracowników działów marketingu, komunikacji.
×1 / 1
2 / 2