< powrót do oferty
Kierunek studiów: Employer branding
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem kierunku jest wyposażenie uczestników w wiedzę i kompetencje niezbędne do efektywnego oraz profesjonalnego zarządzania marką pracodawcy.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Uczestnicy studiów na wskazanym kierunku zapoznają się z technikami budowania i zarządzania marką oraz kreowania wizerunku pracodawcy, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z obszaru biznesu, marketingu oraz HR.
Program kierunku przewiduje nabycie i podniesienie przez słuchaczy kompetencji w zakresie nowoczesnego zarządzania wizerunkiem, profesjonalnych praktyk biznesowych, koordynowania kampaniami i procesami rekrutacyjnymi, a także sposobów efektywnego wykorzystania narzędzi internetowych i mobilnych.
Adresaci:
Kierunek skierowany jest do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do: kadry HR i rekrutacji, specjalistów PR, przedstawicieli przedsiębiorstw prywatnych i publicznych, osób zainteresowanych tematyką employer brandingu.
Pobierz program kierunku
×1 / 2
2 / 2
❮
❯