< powrót do oferty
Kierunek studiów: Dziennikarstwo i Public Relations
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy w obszarze dziennikarstwa i public relations, oraz w różnych środkach masowego przekazu: w prasie, telewizji, radiu, a także w portalach internetowych.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Po ukończonym kształceniu absolwent uzyska kompetencje niezbędne do efektywnego komunikowania się z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy techniki. Uczestnicy studiów poszerzą wiedzę i umiejętności z zakresu dziennikarstwa oraz poznają elementy niezbędne do przygotowania m.in.: reportaży, wywiadu, audycji radiowej.
Adresaci:
Studia adresowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do: menedżerów, pracowników działu marketingu, agencji reklamowych, samorządu terytorialnego, osób zajmujących się lub planujących zajmowaniem się szeroko pojętym dziennikarstwem, administratorów internetowych portali informacyjnych i społecznych.
| Pobierz program studiów
×1 / 2
2 / 2
❮
❯