< powrót do oferty
Kierunek studiów: Event manager
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej zarządzania różnego rodzaju wydarzeniami oraz wykształcenie u nich umiejętności niezbędnych w pracy event managera.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Program kierunku obejmuje między innymi tematykę z zakresu: planowania, organizacji i realizacji eventów zarówno od strony zleceniobiorcy, jak i zleceniodawcy (kreacja, współpraca z partnerami i podwykonawcami), marketingu na rynku wydarzeń, zawodu event managera, zarządzania zasobami ludzkimi i materialnymi, aspektów prawnych i administracyjnych, cateringu, zarządzania ryzykiem, budżetowania, kosztorysowania i rozliczania, sprzedaży, a także protokołu dyplomatycznego.
Absolwent posiada: niezbędną wiedzę i kwalifikacje w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczania eventów, zna standardy profesjonalnej współpracy z klientem i podwykonawcami; potrafi tworzyć pełną dokumentację eventową, w tym książkę produkcyjną. Przygotowany jest do pełnienia funkcji lidera i zarządzania zespołem oraz samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej z zakresu branży eventowej.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do:
- osób, które obecnie zajmują organizacją wydarzeń (konferencji, kongresów, targów, festiwali, szkoleń, imprez, koncertów, spotkań, wystaw, wesel, pokazów, gali, imprez sportowych, festynów, bankietów i innych) chcących usystematyzować swoją wiedzę i poszerzyć kompetencje;
- osób zainteresowanych pracą w zawodzie event managera;
- pracowników: agencji reklamowych, firm dostarczających usługi na rynek eventowy, PR, obiektów eventowych i targowo-konferencyjnych, korporacji, działów HR;
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej i branż pokrewnych;
- pracowników administracji publicznej mających w zakresie swoich obowiązków przygotowywanie wydarzeń publicznych.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2