< powrót do oferty
Kierunek studiów: Psychologia sprzedaży i marketingu
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest wykształcenie specjalistów profesjonalnie i
bezpośrednio zajmujących się sprzedażą i marketingiem, którzy potrafią
utrzymywać dobre kontakty z klientami i skutecznie zwiększają efektywność
swojego działania, doskonaląc umiejętności interpersonalne i znajomość
strategii marketingowej firmy;wyposażenie słuchacza w umiejętność wykorzystania
wiedzy psychologicznej do wyjaśniania zachowań konsumenckich, ekonomicznych i
przedsiębiorczych.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Kierunek Psychologia
sprzedaży i marketingu pozwoli słuchaczom:
- nabyć i uporządkować
posiadaną wiedzę przygotowującą do pracy w sprzedaży i marketingu,
- rozwinąć
umiejętność efektywnego łączenia w praktyce wiedzy z marketingu
i sprzedaży, która uwzględnia specyfikę klienta i wymagania rynku,
przy jednoczesnym zachowaniu reguł etycznego biznesu,
- nabyć praktyczną
wiedzę dotyczącą psychologicznych mechanizmów zachodzących w procesie
sprzedaży,
- zdobyć kompetencje w zakresie m.in.
prowadzenia badań konsumenckich oraz projektowania narzędzi wpływu na
konsumenta, takich jak kampania reklamowa, techniki public relations czy
komunikacja medialna.
Treści programowe realizowane w trakcie
kształcenia obejmują ponadto zagadnienia dotyczące relacji z klientem w tym
m.in. systemu obsługi klienta, psychologii zakupów, dywersyfikacji technik
sprzedaży, tworzenia programów lojalnościowych czy wyboru odpowiednich
strategii komunikacji.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do pracowników działów sprzedaży i marketingu; osób
zajmujących stanowiska menedżerskie, specjalistyczne, przedstawicieli
handlowych, właścicieli firm, którzy chcą podnieść swoje kompetencje.
Zatrudnienie:
Absolwenci studiów
Psychologia sprzedaży i marketingu mogą znaleźć zatrudnienie w agencjach reklamowych, agencjach PR, działach marketingu, ośrodkach
badania rynku i opinii publicznej. Mogą też z powodzeniem rozpocząć własną
działalność gospodarczą jako trener i doradca.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2