< powrót do oferty
Kierunek studiów: Ekonomia
sportu
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów
jest wyposażenie słuchacza w
wiedzę i umiejętności z obszaru ekonomicznej strony działalności sportowej oraz
przygotowanie słuchaczy do samodzielnego funkcjonowania na rynku sportu.
Czas trwania studiów:
2 semestry
Opis kierunku:
Kierunek ekonomia sportu obejmuje
treści kształcenia dotyczące współczesnego rynku sportu, ekonomicznych aspektów
funkcjonujących na nich podmiotów i managementu sportowego.
Program kierunku skupiony jest na przekazaniu, utrwaleniu
i poszerzeniu aktualnej wiedzy, umiejętności oraz kompetencji z zakresu ekonomicznego, a także menedżerskiego funkcjonowania sportu w tym m.in. jego struktury i znaczenia
ekonomiczno-społecznego, ekonomicznych aspektów
funkcjonowania podmiotów na rynku sportu oraz źródeł ich finansowania.
Dodatkowo słuchacz w trakcie trwania studiów uzyskuje wiedzę i umiejętności do
zarządzania sektorem sportowym w obszarze marketingu i sponsoringu, sprzedaży
produktów oraz merchandisingu.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do:
- pracowników
polskich klubów i spółek sportowych zatrudnionych m.in. w działach
odpowiadających za pozyskiwanie oraz obsługę sponsorów, sprzedaż powierzchni
reklamowych, organizację eventów i dnia meczu, sprzedaż produktów,
merchandising, komunikację i PR oraz obsługę klientów;
- osób zatrudnionych na różnych stanowiskach w polskich
związkach sportowych, a także w podmiotach będących organizatorami rozgrywek;
- pracowników przedsiębiorstw zaangażowanych w sponsoringu
sportu oraz podmiotów rynkowych, które planują podjąć decyzję o sponsorowaniu
klubów i spółek sportowych;
- absolwentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania
fizycznego;
- wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi i menedżerskimi
aspektami funkcjonowania sportu krajowego i międzynarodowego;
- osób, dla których sport jest pasją i sposobem na życie.
×1 / 1
2 / 2