< powrót do oferty
Kierunek studiów: Kompetencje psychologiczne
i negocjacje w firmie
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest zapewnienie słuchaczom silnego wzmocnienia rozwoju
kompetencji społeczno-psychologicznych, uniwersalnych i transferowalnych,
ważnych zarówno w pracy zawodowej jak i we wszystkich sferach życia człowieka.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia umożliwiają:
– rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak komunikatywność,
umiejętność współpracy w zespole i kreowania wizerunku, empatia, asertywność,
autoprezentacja;
– diagnozowanie przyczyn konfliktów, wykorzystywania pozytywnych aspektów
sytuacji konfliktowych oraz stosowania strategii rozwiązywania ich;
– opanowanie umiejętności skutecznego funkcjonowania w warunkach stresu;
– poznanie założeń coachingu, obszarów jego stosowania w firmie,
sposobów wdrażania oraz kluczowych interwencji;
– naukę świadomego kierowania rozwojem swoim oraz firmy;
– poznanie problematyki efektywnego kierowania zespołem;
– rozwój potencjału psychologicznego oraz motywacji do rozwoju
osobistego;
– poznanie skutecznych technik, metod i strategii negocjacyjnych oraz
zastosowanie poznanych technik myślenia kreatywnego do rozwiązywania złożonych
problemów negocjacyjnych;
– rozwój kompetencji w zakresie podejmowania decyzji, wywierania wpływu,
skutecznej perswazji oraz prowadzenia sporów;
– rozwój umiejętności zarządzania sobą i swoim czasem;
– zapoznanie się z wielowątkową problematyką etyki biznesu;
– opanowanie kompendium wiedzy i umiejętności z zakresu: psychologii
reklamy, kultury organizacyjnej, rozwiązywania konfliktów, rekrutacji
pracowników.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do:
– kierowników na dowolnym szczeblu
zarządzania,
– pracowników współpracujących bezpośrednio z klientem,
– liderów lub menedżerów różnorodnych grup i zespołów zadaniowych,
projektowych,
– osób odpowiedzialnych za negocjowanie korzystnych warunków współpracy
z innymi instytucjami,
– osób planujących podjąć pracę w charakterze negocjatora,
– wszystkich osób pragnących wydatnie rozwinąć samoświadomość oraz
wzmocnić potencjał kompetencji psychologicznych i społecznych.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2