< powrót do oferty
Kierunek studiów: Marketing w sporcie
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pracy w organizacjach sportowych, które prowadzą działalność na dwóch rynkach, czyli skierowaną do odbiorców swych usług (widzów imprez sportowych) oraz do przedsiębiorstw i osób, chcących zainwestować w sport, jak też do sponsorów sportu.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Program kierunku skupiony jest na przekazaniu, utrwaleniu i poszerzeniu aktualnej wiedzy oraz umiejętności dotyczących między innymi ekonomii sportu, zarządzania w sporcie, kształtowania wizerunku marki organizacji sportowej, rynku sportu i mediów, prawnych uwarunkowań funkcjonowania organizacji sportowych, sponsoringu oraz technologii informacyjnych w sporcie.
Specjalizacja ukierunkowana jest na zdobycie przez słuchaczy praktycznych umiejętności związanych nie tylko z profesjonalnym prowadzeniem działań marketingowych, ale również z zaznajomieniem ze strukturą rynku sportowego oraz umiejętnością organizacji imprez sportowych.
Absolwent studiów posiada wiedzę i umiejętności z zakresu:
- nowoczesnych technik zarządzania organizacją sportową;
- zastosowania koncepcji marketingu sportowego, zasad organizacji imprez sportowych;
- promocji sportu;
- zasad współpracy z mediami, sponsoringu sportowego, zarządzania wizerunkiem organizacji sportowej;
- pozyskiwania sponsorów oraz współpracy ze sponsorami;
- tworzenia nowoczesnej kadry menedżerskiej w różnego typu jednostkach sportowych;
- pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na rozwój kultury fizycznej z funduszy unijnych.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do specjalistów zajmujących się marketingiem innowacyjnym, organizacją imprez sportowych, zarządzaniem i współpracą z organizacjami sportowymi, komunikacją niestandardową oraz sportem; pracowników organizacji sportowych, klubów i związków sportowych, przedsiębiorstw prowadzących marketing przez sport; osób chcących uzupełnić swoją wiedzę z marketingu sportu.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2