< powrót do oferty
Kierunek studiów: Prawo
gospodarcze i handlowe
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z problematyką współczesnego
obrotu gospodarczego, a także pogłębienie i uzupełnienie wiedzy dotyczącej
podstawowych problemów prawa handlowego i gospodarczego na podstawie
określonych regulacji prawnych.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Program studiów zapewnia wszechstronne doskonalenie i kształcenie o
charakterze praktyczno-teoretycznym w dziedzinach prawa handlowego i
gospodarczego; obejmuje m.in. prawne podstawy prowadzenia
działalności gospodarczej, zagadnienia prawa handlowego, prawa cywilnego, umów
w obrocie gospodarczym, prawa upadłościowego i naprawczego, podatków, prawa
gospodarczego Unii Europejskiej, prawa karnego, ochrony konkurencji i konsumenta.
Realizowane treści kształcenia pomagają ponadto zdobyć kompetencje biznesowe z
zakresu podstaw prawa umów, windykacji należności, rachunkowości, zamówień
publicznych, czy sposobów finansowania działalności gospodarczej (wejścia na
giełdę, wzięcia kredytu, dofinansowania z Unii Europejskiej).
Studia te dają
możliwość podniesienia kwalifikacji osobom posiadającym wyższe wykształcenie
(nie tylko prawnicze), które pracują w sektorze gospodarczym. Ukończenie ich
pozwala osobom zatrudnionym w sposób bardziej efektywny kierować
przedsiębiorstwem, natomiast absolwentom nie posiadającym zatrudnienia zwiększyć
swoje szanse na rynku pracy.
Adresaci:
Studia adresowane są do wszystkich osób zainteresowanych problematyką
prawa gospodarczego i handlowego; prawników, zwłaszcza radców prawnych,
adwokatów, aplikantów oraz praktyków zarządzających spółkami prawa handlowego
(prywatnymi oraz spółkami handlowymi Skarbu Państwa); przedstawicieli kadry
zarządzającej, rad nadzorczych, przedsiębiorców, ekonomistów, pracowników
podmiotów gospodarczych i instytucji zajmujących się między innymi sprawami
gospodarczymi, kontraktowymi, nadzorczymi, organizacyjnymi i finansowymi
podmiotów gospodarczych zarówno ze sfery prywatno jak i publicznoprawnej; osób
pracujących w działach marketingu, zarządzania i logistyki spółek handlowych.
Pobierz program kierunku
×
1 / 1
2 / 2
❮
❯