CSR - Psychologia biznesu odpowiedzialnego społecznie
Cena:
400 zł
460 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 400 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
164 opinii
8.8
< powrót do oferty
Kierunek studiów: CSR - Psychologia biznesu
odpowiedzialnego społecznie
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest zrozumienie podstawowych
procesów psychologicznych leżących u podłoża zachowań konsumenckich; poznanie
zasad tworzenia programów CSR uwzględniających m.in. wiedzę o dopasowaniu
obszaru działania do specyfiki firmy i potrzeb konsumenta; zrozumienie
mechanizmów psychologicznych warunkujących różne reakcje wobec CSR-u; zdobycie
wiedzy na temat roli badań marketingowych (perspektywa konsumenta) w planowaniu
działań CSR i ocenie ich skuteczności, a także umiejętności w zakresie
planowania kampanii CSR (strategia, komunikacja, proces).
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia umożliwiają doskonalenie umiejętności,
pogłębienie kompetencji społecznych oraz poszerzenie wiedzy teoretycznej w
zakresie celów, metod prowadzenia odpowiedzialnej społecznie działalności
gospodarczej oraz kształtowania zgodnej z kulturowymi oczekiwaniami relacji
biznesu z interesariuszami.
Realizowane w ramach
kierunku treści kształcenia umożliwią budowanie tej relacji z uwzględnieniem
podstawowych procesów psychologicznych leżących u podłoża zachowań konsumenta:
zrozumienia co jest dla niego ważne w działaniach CSR-owych organizacji, jakie
działania docenia, a jakie mogą go zniechęcić i popsuć wizerunek firmy; jak
odbiera komunikaty na temat CSR, czy wpływają one pozytywnie na wizerunek
instytucji, lojalność, satysfakcję oraz zaangażowanie konsumenta.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest trendem,
który pozwala budować przewagę konkurencyjną firm na rynku i jest odpowiedzią
na rosnące wymagania i oczekiwania etycznych konsumentów.
Adresaci:
Studia adresowane są do wszystkich osób
zainteresowanych tematyką CSR; osób odpowiedzialnych za budowanie i realizację
działań odpowiedzialnego społecznie biznesu- CSR w firmach; pracowników działów
PR i marketingu; specjalistów z zakresu komunikacji korporacyjnej; pracowników
agencji PR i reklamowych zajmujących się tworzeniem strategii CSR dla swoich
klientów; właścicieli przedsiębiorstw; pracowników zajmujących się komunikacją, zarządzaniem zasobami ludzkimi, relacjami inwestorskimi, ochroną
środowiska; pracowników stowarzyszeń, fundacji, firm konsultingowych, organizacji
pozarządowych zainteresowanych wejściem we współpracę z firmami komercyjnymi
jako partnerzy działań CSR.
| Pobierz program studiów
×1 / 2
2 / 2
❮
❯