< powrót do oferty
Kierunek studiów: Coaching z elementami psychologii
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów Coaching z elementami psychologii jest przygotowanie
słuchaczy do prowadzenia sesji i procesów coachingu, wzbogacenie warsztatu o
narzędzia i techniki coachingowe, rozwijanie postawy coacha oraz uzupełnienie
wiedzy psychologicznej przydatnej we wspieraniu ludzi w procesie rozwoju i
zmian.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Kierunek ten został przygotowany zarówno z
myślą o osobach chcących pełnić funkcję profesjonalnego coacha prowadzącego
formalne sesje, jak i tych chcących wykorzystać tylko pewne elementy coachingu w
swojej pracy m.in.: w
nauczaniu, zarządzaniu, motywowaniu, podnoszeniu kompetencji pracowników,
doradztwie zawodowym, trenerstwie oraz sprzedaży.
Studia te umożliwią zdobycie
specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności:
- mającej zastosowanie w
różnych dziedzinach życia, sektorach i obszarach działalności w tym: zawodowym,
edukacyjnym, zdrowotnym, doradczym, psychologii sportu, przywództwa,
zarządzania, rozwoju organizacyjnego i kadr;
- mogących pomóc osobom i zespołom poprzez zwiększenie
wydajności, zarządzanie talentami oraz radzenie sobie z konfliktami, stresem i
zmianami.
Studia te stanowią idealną
propozycję dla osób, którym zależy na osobistym rozwoju i które szukają
inspiracji do zmian; chcącym trafnie dobierać i dostosowywać narzędzia do
potrzeb osób, z którymi współpracują, a także przewidywać
i odpowiednio reagować na ewentualne trudności.
Adresaci:
Studia te adresowane są do dyrektorów,
kierowników oraz pozostałych specjalistów zatrudnionych w działach HR, menedżerów
różnych szczebli, przedsiębiorców, kierowników projektów, doradców zawodowych,
trenerów biznesu, trenerów sportu, doradców, mentorów, psychologów,
psychoterapeutów, socjologów, nauczycieli, dietetyków oraz konsultantów; osób
zainteresowanych rozwojem osobistym oraz tych pracujące w roli coacha, pragnących
podnieść swoje kompetencje.
| Pobierz program studiów
×1 / 2
2 / 2
❮
❯