Studia podyplomowe Zarządzanie w administracji

Zaktualizowano dnia 10 maja 2021

Więcej na temat studiów znajdziesz na stronie kierunku Zarządzanie w administracji.

Kierunek kształcenia niemal zawsze jest wybierany przez wzgląd na zainteresowania i chęć wykonywania w przyszłości konkretnego zawodu . Może się jednak zdarzyć, że studiowałeś coś innego, a teraz pracujesz w administracji państwowej i chcesz powiększyć posiadaną przez siebie wiedzę w tej dziedzinie. Szybkim sposobem na podniesienie swoich kwalifikacji są studia podyplomowe zarządzanie w administracji dostępne w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego. Podyplomówka jest świetnym wyborem dla każdej osoby, która chce poszerzyć swoją wiedzę o zarządzaniu, administracji i o korelacjach między tymi dwoma dziedzinami. Dlatego ten kierunek jest naprawdę chętnie wybierany zarówno przez przyszłych, jak i obecnych pracowników administracyjnych.

Studia podyplomowe Zarządzanie w administracji – czego nauczysz się na studiach?

Przede wszystkim nabędziesz wiedzy o nowoczesnych koncepcjach zarządzania. Jest to ważne, ponieważ aktualne metody czy założenia mogą się różnić od tych wprowadzonych kilka lat temu. Zatem, aby zarządzać z jak najlepszym rezultatem, w zgodzie z polityką firmy i prawem, należy zawsze iść zgodnie z trendami. Kolejną przydatną dziedziną wiedzy jest marketing w administracji publicznej. Nawet instytucje państwowe muszą prowadzić kampanie marketingowe lub robią to dla nich jednostki zewnętrzne, specjalizujące się w PR. Skuteczny marketing musi być nowoczesny, ale też konkretnie nawiązujący do branży. Wskazana jest więc edukacja o marketingu w kontekście wykorzystania technik marketingowych w administracji.

Podczas studiów nabędziesz też wiedzę o zarządzaniu zasobami ludzkimi, a więc pracownikami i współpracownikami. Samo rozdzielenie zadań w pracy, może niekiedy być trudne. Jeśli jednak nauczysz się zarządzania pod tym kątem, ułożenie grafiku czy podział zadań w zespole już nigdy nie sprawią Ci problemu. Możesz też dowiedzieć się jak zarządzać organizacją, ale i radzić sobie z negocjacjami czy kryzysami. Na tych studiach zdobędziesz wiedzę związaną z komunikacją w obliczu kryzysu w sektorze administracyjnym. Wykonywanie zadań administracyjnych zawsze wiąże się też z wiedzą ekonomiczną i prawną, która zawiera się w programie kształcenia.

Wspomniana Uczelnia jest świetnym miejscem, aby zdobyć wykształcenie w tej dziedzinie. Możesz uczyć się zdalnie, co oznacza, że będziesz w stanie pogodzić pracę oraz naukę jednocześnie. Ponadto Uczelnia realizuje program kształcenia zgodnie z wymogami MNiSW i MEN. Zatem zdobędziesz rzetelne wykształcenie, a te będzie akceptowane w jednostkach administracji publicznej, jak i w działach administracji firm prywatnych.