Studia podyplomowe menadżer sprzedaży i obsługi klienta

menadżer sprzedaży

Zaktualizowano dnia 13 sierpnia 2021

Więcej na temat studiów znajdziesz na stronie kierunku Menadżer sprzedaży i obsługi klienta.

Era wysokiego konsumpcjonizmu jest już faktem. Codziennie coś kupujemy., realizując podstawowe potrzeby czy chwilowe zachcianki. Ma to bezpośredni wpływ na aktualny stan rynku pracy. Każdego dnia otwierane są nowe sklepy stacjonarne, jak i internetowe. Dlatego na rynku zawsze jest ogromny popyt na sprzedawców. Obecnie często poszukiwani są również menadżerowie sprzedaży, czyli osoby, które nie tylko doskonale znają proces obsługi klienta, ale też potrafią zarządzać całą sprzedażą, a nawet znają odpowiednie techniki marketingowe, które poprawiają rentowność. Chcesz pracować na takim stanowisku? A może już pracujesz w dziale obsługi klienta i chcesz dowiedzieć się nowych rzeczy, które podniosą jakość Twojej pracy? Zapisz się na studia podyplomowe Menadżer sprzedaży i obsługi klienta. 

Gdzie zapisać się na studia podyplomowe menadżer sprzedaży i obsługi klienta

Ten kierunek dostępny jest w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego w postaci studiów podyplomowych online. Studia doskonale przygotowują do pracy w dziale sprzedaży i zarządzania nim. Dostępne są w formie online, co sprawia, że ich realizacja nie jest trudna nawet dla osób pracujących. I co trzeba zaznaczyć, zdalna nauka nie oznacza niższej jakości kształcenia. Program nauczania ułożony został zgodnie ze standardami kształcenia ustalonymi przez MNiSW oraz MEN, więc ucząc się online w WSKZ zdobywasz taką samą wiedzę jak na studiach stacjonarnych.

Celem tych studiów jest umożliwienie nabycia wiedzy, która podniesie jakość obsługi klienta, ale też umożliwi zapoznanie się z nowoczesnymi narzędziami sprzedaży, które zdecydowanie poprawią jej wyniki. Obecnie istnieje wiele technik wsparcia sprzedaży. Dlatego dobrze jest nabyć o nich wiedzy, a potem wprowadzać je podczas swojej pracy, gdy są potrzebne. Nowoczesne narzędzia marketingowe również są jedną z ważniejszych części technik sprzedaży. Choć marketing często uznawany jest za reklamę, to tak naprawdę reklama jest tylko jednym z jego elementów. Marketing to w rzeczywistości również bardzo szeroki proces, który może obejmować reklamę, wprowadzenie promocji. Dotyczy to nawet storytellingu, który przekaże klientom historię, jaką chcesz opowiedzieć, aby zainteresował ich produkt bądź usługa.

Jak być dobrym sprzedawcą?

Pracując z klientami musisz mieć wiedzę i kompetencje w zakresie obsługi klienta i zarządzania sprzedażą. Na studiach poznasz techniki radzenia sobie nawet z trudnymi klientami. Nie każda osoba, która chce coś kupić jest od razu zdecydowana. Dlatego studia uczą jak profesjonalnie prezentować usługi lub produkty, aby potencjalny klient mógł zrozumieć, co jest dla niego odpowiednim wyborem. Mając taką wiedzę z powodzeniem przedstawisz ofertę w zrozumiały dla konsumenta sposób. A już to może być Twoją mocną stroną i pomóc realizować się jako menadżer sprzedaży.