Marketing i social media – studia związane z mediami

marketing studia

Zaktualizowano dnia 18 grudnia 2023

Internet bez wątpienia zrewolucjonizował świat mediów, który od pewnego czasu funkcjonuje w znacznie rozwiniętej formie w cyfrowej rzeczywistości. Oferuje znacznie więcej zarówno dla odbiorców, jak i nadawców treści, usług oraz produktów tworząc szerokie możliwości na skuteczne działania marketingowe. Widać to chociażby po liczbie ofert na stanowiska związanych z zarządzaniem mediami społecznościowymi firmy, która z roku na rok bardzo szybko rośnie. Najskuteczniejszym sposobem na zdobycie przygotowania do pracy są studia związane z mediami. Zobacz, jakie kierunki i specjalności warto podjąć.

Studia związane z mediami – nowe kierunki i specjaliści

Media przenosząc się w dużej mierze do świata wirtualnego stały się nie tylko znacznie łatwiej dostępne, ale również bardziej przystępne dla szerszego grona odbiorców. Pojawienie się nowych narzędzi komunikacji – szczególnie portali społecznościowych – stworzyło wiele nowych możliwości prowadzenia kampanii marketingowych. Z uwagi na skalę i znaczenie zmian, na przestrzeni ostatnich lat pojawiły się także nowe studia związane z mediami oraz specjalności, które pozwalają zdobyć merytoryczną wiedzę na temat aktualnych trendów oraz metod docierania do klientów.

Sprawdź kierunek studiów podyplomowych

Studia związane z social media

Social media manager – studia podyplomowe

Ogromna liczba użytkowników oraz ich aktywność w mediach społecznościowych sprawia, że to właśnie studia związane z social media są najbardziej pożądane przez aspirujących specjalistów marketingu. Jednym z popularniejszych obecnie stanowisk w tej branży jest social media manager. Studia podyplomowe oferowane przez naszą uczelnię są odpowiedzią na aktualne potrzeby firm, które potrzebują zasilić swoje szeregi o specjalistów posiadających aktualną i wszechstronną wiedzę w marketingu internetowym.

Rozbudowany program studiów pozwala słuchaczom zdobyć wiedzę m.in. na temat:

  • kreatywno-strategicznego ujęcia social media marketingu,
  • narzędzi wykorzystywanych w reklamach na Facebooku, Instagramie i YouTube,
  • analityki,
  • nowych trendów,
  • content marketingu w mediach społecznościowych.

Social Media & Content Marketing – studia podyplomowe

W ofercie naszej Uczelni znajduje się również kierunek Social Media & Content Marketing, którego program skupia się na zagadnieniach związanych ze sprzedażą, analityką, tworzeniem i pozycjonowaniem treści w Sieci.

Absolwenci mogą wykorzystać zdobytą wiedzę m.in. w komunikacji marketingowej czy działaniach związanych z budowaniem marki. Studia związane z social media na tym kierunku pozwalają absolwentowi podjąć pracę na stanowisku związanym m.in. z analizą danych i strategią marketingu cyfrowego.

Sprawdź kierunek studiów licencjackich

Marketing reklama – studia licencjackie

Szerokie perspektywy zawodowe oraz możliwość podjęcia dobrze płatnej pracy już na starcie sprawia, że swoją przyszłość z marketingiem i reklamą w świecie cyfrowym wiąże coraz więcej absolwentów szkół średnich. Odpowiedzią na duże zainteresowanie w kontekście zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do pracy w perspektywicznej branży są oferowane przez naszą Uczelnię studia licencjackie. Media i marketing z komunikacją wizerunkową to jedna ze specjalności w obrębie kierunku Administracja I stopnia.

Dzięki temu od IV semestru studenci oprócz zagadnień związanych z prawem i postepowaniem administracyjnym zdobywają przygotowanie m.in. z zakresu:

  • marketingu internetowego,
  • badań rynku i analizy danych,
  • zarządzania marką i identyfikacji wizualnej,
  • kampanii reklamowych,
  • kreatywności i projektowania w reklamie.

Marketing i social media – miejsca pracy dla absolwentów

Szeroki zakres zagadnień, jaki pojawia się w programie sprawia, że absolwenci aspirujący do pracy w marketingu i social mediach mogą poprowadzić swoją karierę zawodową w różnych miejscach – np. agencjach reklamowych, mediach, działach promocji czy agencjach badawczych.

praca związana z mediami

Nowe media studia – opinie mówią same za siebie

Zarówno słuchacze studiów podyplomowych, jak i studenci, którzy podjęli studia licencjackie w zakresie nowych mediów, swoje pozytywne opinie ze względu na możliwości, jakie stwarza Uczelnia w aspekcie:

  • dogodnej formy kształcenia z wykorzystaniem metod kształcenia na odległość,
  • możliwości rozłożenia płatności,
  • wsparcia w trakcie realizacji kształcenia oraz przeniesienia z innej uczelni,
  • wysokiej jakości materiałów dydaktycznych.

Marketing i nowe media – studia

Osoby, które chcą podjąć pracę w marketingu i social mediach mogą wybrać jedną z wielu możliwości dostępnych na rynku w kontekście kształcenia. Dużą popularnością cieszą się również studia Marketing i nowe media, które rozwinąć umiejętności w zakresie:

  • opanowywania komunikacji firm z klientami, przedstawicielami władz politycznych czy pozostałymi uczestnikami rynku,
  • działań marketingowych i PR,
  • kreowania marki,
  • analizowania wizerunku firmy i działań w zakresie zmian.

Digital media – studia przygotowujące dobrze zarabiających specjalistów

Pracownicy sektora digital i social media nie mogą narzekać zarówno na oferty pracy, ilość interesujących i angażujących zadań, jak również wynagrodzenie. Szczególnie osoby na stanowisku social media manager, którzy mogą zarobić średnio 4600 zł brutto jako młodszy specjalista do nawet 10 tysięcy brutto zdobywając doświadczenie na szczeblu starszego specjalisty.