Jesteś naszym studentem i chcesz zdobyć praktyczną wiedzę na temat zarządzania jakością w usługach, a także zrozumieć, jak dopracowana oferta wpływa na sukces organizacji? Weź udział w certyfikowanych warsztatach online, które 14 grudnia poprowadzi Przemysław Żabnicki – dyrektor sprzedaży w firmie Michelin Polska. Czego dowiesz się podczas tego spotkania?
Dlaczego warto poznać znaczenie jakości w tworzeniu usług?
Niezależnie od tego, czy studiujesz, aby prowadzić własny biznes, czy rozwijać się jako specjalista, zrozumienie jakości w tworzeniu usług jest kluczowe dla budowania silnej marki i zdobywania lojalności klientów. Poziom świadczonych usług wpływa na satysfakcję osób zarządzających daną organizacją i przede wszystkim odbiorców ponownie korzystających z oferty i polecających innym miejsce, w którym będziesz się realizować lub już teraz prężnie działasz.
Wysoka jakość to również świetne narzędzie do optymalizacji procesów wewnętrznych, co pozwala zwiększyć efektywność i redukcję kosztów. Co więcej, świadome zarządzanie jakością pozwoli Ci wyróżnić się na tle konkurencji i zapewni przewagę na rynku. Brzmi interesująco? Zapisz się na bezpłatne warsztaty online!
Rola jakości w tworzeniu usług – warsztaty online dla naszych studentów
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych studentów, którzy nieustannie chcą rozwijać swoje kompetencje, przygotowaliśmy certyfikowane warsztaty online „Rola jakości w tworzeniu usług”, które odbędą się już 14 grudnia w godzinach 9:00 – 11:00. Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz i zarejestruj się, klikając tutaj.
Jako uczestnik będziesz mieć świetną okazję, aby zdobyć wiedzę na temat:
- zarządzania jakością usług oraz jej znaczenia w budowaniu zaufania i satysfakcji klientów;
- strategicznego znaczenia dla nieustannego podnoszenia jakości usług i produktów;
- komunikacji z klientem jako wpływu procesu reklamacji na wzmocnienie współpracy z klientem lub jej utratę.
Udział w warsztatach pozwoli Ci zapoznać się ze skutecznymi narzędziami jakości, które są niezbędne w praktyce biznesowej. Ponadto zrozumiesz wagę zarządzania ryzykiem w kontekście jakości usług. Warsztaty pozwolą Ci również dostrzec, dlaczego jakość odgrywa kluczową rolę w budowaniu strategicznych relacji z klientem, które są fundamentem długofalowego sukcesu firmy.
Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać w wielu obszarach zawodowych – usługach finansowych, administracji, logistyce, branży technologicznej i wszędzie tam, gdzie optymalizacja procesów oraz minimalizacja błędów mogą przekładać się na oszczędności i lepsze wyniki.
Przemysław Żabnicki – poznaj prowadzącego nasze warsztaty
Warsztaty dla naszych studentów poprowadzi Przemysław Żabnicki, czyli dyrektor sprzedaży który posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu jakością w firmie Michelin Polska. To oddział największego w Europie i jednego z największych na świecie producenta opon do samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, maszyn rolniczych oraz traktorów.
Bezpłatne warsztaty odbędą się 14 grudnia w formie online w godzinach 9:00 – 11:00. Link do rejestracji znajdziesz: tutaj. Każdy student otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w warsztatach z zakresu znaczenia jakości w tworzeniu usług.
Zrozumienie znaczenia jakości w tworzeniu usług jest kluczowe dla każdego, kto chce wyróżnić się na rynku i zbudować trwałe relacje z klientami. Nasze certyfikowane warsztaty to doskonała okazja, by zdobyć praktyczną wiedzę, która pomoże Ci w przyszłej karierze zawodowej. Uczestnicy nauczą się nie tylko narzędzi oceny jakości, ale także poznają techniki zarządzania ryzykiem oraz odkryją, jak jakość wpływa na sukces strategiczny organizacji. Dołącz do nas, rozwijaj swoje umiejętności i bądź gotowy na wyzwania współczesnego rynku usług!