Marketing - Studia podyplomowe

Ładowanie...
Marketing – studia podyplomowe
Skuteczny marketing niezależnie od obszaru, w jakim jest prowadzony to dobrze zaplanowana strategia, która musi być mocno osadzona w aktualnej sytuacji rynkowej oraz bazować na najświeższych badaniach i ściśle określonych potrzebach konsumentów. Wymaga ukierunkowania działań na odbiorcę, integracji różnych aktywności, długoterminowego planowania czy ciągłej weryfikacji rezultatów. Studia podyplomowe „Marketing” to wiedza i umiejętności, które pozwolą realizować strategie marketingowe w skuteczny i profesjonalny sposób, celujący w wymagania i potrzeby klienta.
„Marketing” – rodzaje studiów
Oferta Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego to bardzo szeroki wybór studiów związanych z marketingiem. Można podzielić je ze względu na dziedziny, którymi się zajmuje, np. na:
rynek nieruchomości – czyli w szczególności obracanie nieruchomościami, reklamowanie nowych inwestycji oraz sprzedaż mieszkań na rynku wtórnym, jak również w porozumieniu z deweloperami,
sport – związany z imprezami i klubami sportowymi, pozyskiwaniem sponsorów, zarządzaniem wizerunkiem instytucji,
internet– który wiąże się z zagadnieniami SEO marketingu, mediami społecznościowymi czy psychologią nowych mediów.
Nasza Uczelnia prowadzi także szereg studiów bazujących na tradycyjnym marketingu w ujęciu interdyscyplinarnym oraz sprzedaży i obsłudze klienta – zarówno bezpośredniej, jak i za pośrednictwem środków kontaktu na odległość.
“Marketing” studia – czego możesz się nauczyć?
Studia podyplomowe “Marketing” to szansa na to, by:
nauczyć się stosować metody komunikacji wizualnej, twórczo pisać czy odpowiednio zarządzać sprzedażą,
skutecznie planować strategie marketingowe i dobierać do nich adekwatne działania, korzystając z nowoczesnych narzędzi marketingowych,
budować trwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami, a także z mediami, które nierzadko okazują się wyjątkowo pomocne w szeroko pojętych działaniach marketingowych,
nabyć wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, marketingu internetowego czy prowadzenia firmowych social mediów.
Studia “Marketing” wyposażą Cię we wszystkie kluczowe umiejętności oraz wiedzę, które pozwolą swobodnie poruszać się w świecie marketingu – internetowego i rozumianego tradycyjnie.
Dlaczego warto wybrać Wyższą Szkołę Kształcenia Zawodowego?
Studia “Marketing” trwają zaledwie 2 semestry. Aby je zrealizować, nie musisz tracić czasu na regularne zjazdy stacjonarne - wystarczy, że masz dostęp do Internetu. Taki tryb studiowania pozwala jednocześnie na naukę i zdobywanie doświadczenia w pracy, wykorzystując świeżo nabyte techniki marketingowe w praktyce.
Studia “Marketing” ze względu na swoją specyfikę mają nieustannie modyfikowany i dopracowywany program, w związku z dynamicznie zmieniającymi się trendami rynkowymi - dzięki temu nasza Uczelnia może zaoferować studentom najbardziej aktualną wiedzę. „Marketing” w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego to sposób nie tylko na zdobycie dyplomu, ale także wszystkich potrzebnych w pracy umiejętności – często tylko 200 godzin nauki dzieli Cię od bycia skutecznym marketingowcem!
„Marketing” – otwarte zakresy studiów
Oprócz tradycyjnych studiów, takich jak:
oferujemy również studia związane z nowymi mediami, a przede wszystkim e-marketingiem i są to:
Szczególnie w przypadku E-marketingu dobrym pomysłem jest łączenie ze sobą niektórych studiów – np. sprzedaży internetowej z obsługą social mediów.
Jeżeli jednak w ofercie Uczelni brakuje zakresu studiów, którym byłbyś zainteresowany, możesz złożyć podanie o realizację wybranych studiów w trybie indywidualnym – zrobisz to w zakładce „Studia na zamówienie”
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego i odkryj, jak wygląda nowoczesna edukacja.