BLACK WEEKS ‘24 do 40% taniej!

Marketing - Studia podyplomowe

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych.
wyszukiwanie w kategorii: Marketing
Ładowanie

Ładowanie...



Marketing – studia podyplomowe

Skuteczny marketing niezależnie od obszaru, w jakim jest prowadzony to dobrze zaplanowana strategia, która musi być mocno osadzona w aktualnej sytuacji rynkowej oraz bazować na najświeższych badaniach i ściśle określonych potrzebach konsumentów. Wymaga ukierunkowania działań na odbiorcę, integracji różnych aktywności, długoterminowego planowania czy ciągłej weryfikacji rezultatów. Studia podyplomowe „Marketing” to wiedza i umiejętności, które pozwolą realizować strategie marketingowe w skuteczny i profesjonalny sposób, celujący w wymagania i potrzeby klienta.

„Marketing” studia online – rodzaje

Oferta Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego to bardzo szeroki wybór kierunków studiów związanych z marketingiem. Można podzielić je ze względu na dziedziny, którymi się zajmuje, np. na: 

  • rynek nieruchomości – czyli w szczególności obracanie nieruchomościami, reklamowanie nowych inwestycji oraz sprzedaż mieszkań na rynku wtórnym, jak również w porozumieniu z deweloperami,

  • sport – związany z imprezami i klubami sportowymi, pozyskiwaniem sponsorów, zarządzaniem wizerunkiem instytucji,

  • internet– który wiąże się z zagadnieniami SEO marketingu, mediami społecznościowymi czy psychologią nowych mediów.

Nasza Uczelnia prowadzi także szereg kierunków bazujących na tradycyjnym marketingu w ujęciu interdyscyplinarnym oraz sprzedaży i obsłudze klienta – zarówno bezpośredniej, jak i za pośrednictwem środków kontaktu na odległość.

“Marketing” studia – czego możesz się nauczyć?

Studia podyplomowe “Marketing” to szansa na to, by:

  • nauczyć się stosować metody komunikacji wizualnej, twórczo pisać czy odpowiednio zarządzać sprzedażą,

  • skutecznie planować strategie marketingowe i dobierać do nich adekwatne działania, korzystając z nowoczesnych narzędzi marketingowych,

  • budować trwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami, a także z mediami, które nierzadko okazują się wyjątkowo pomocne w szeroko pojętych działaniach marketingowych,

  • nabyć wiedzę dotyczącą technik sprzedaży, marketingu internetowego czy prowadzenia firmowych social mediów.

Studia “Marketing” wyposażą Cię we wszystkie kluczowe umiejętności oraz wiedzę, które pozwolą swobodnie poruszać się w świecie marketingu – internetowego i rozumianego tradycyjnie.

Dlaczego warto wybrać Wyższą Szkołę Kształcenia Zawodowego?

Studia online “Marketing” to kierunki, które trwają zaledwie 2 semestry. Aby je zrealizować, nie musisz tracić czasu na regularne zjazdy stacjonarne -  wystarczy, że masz dostęp do Internetu. Taki tryb studiowania pozwala jednocześnie na naukę i zdobywanie doświadczenia w pracy, wykorzystując świeżo nabyte techniki marketingowe w praktyce.

Studia “Marketing” ze względu na swoją specyfikę mają nieustannie modyfikowany i dopracowywany program, w związku z dynamicznie zmieniającymi się trendami rynkowymi - dzięki temu nasza Uczelnia może zaoferować studentom najbardziej aktualną wiedzę. „Marketing” w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego to sposób nie tylko na zdobycie dyplomu, ale także wszystkich potrzebnych w pracy umiejętności – często tylko 200 godzin nauki dzieli Cię od bycia skutecznym marketingowcem!

„Marketing” studia – otwarte kierunki

Oprócz tradycyjnych kierunków, takich jak:

oferujemy również kierunki związane z nowymi mediam, a przede wszystkim e-marketingiem i są to: 

Szczególnie w przypadku E-marketingu dobrym pomysłem jest łączenie ze sobą niektórych kierunków studiów – np. sprzedaży internetowej z obsługą social mediów. 

Jeżeli jednak w ofercie Uczelni brakuje kierunku, którym byłbyś zainteresowany, możesz złożyć podanie o realizację wybranych studiów w trybie indywidualnym – zrobisz to w zakładce „Studia na zamówienie”

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego i odkryj, jak wygląda nowoczesna edukacja.