Organizacja, zarządzanie i marketing w agrobiznesie
Cena:
360 zł
420 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 360 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
187 opinii
9.0
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Organizacja, zarządzanie i marketing w agrobiznesie
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning
(online)
Cel:
Celem kierunku jest uzyskanie wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania podmiotami
i projektami w agrobiznesie. Dodatkowo słuchacz zostanie
zaznajomiony ze sferą obrotu środkami produkcji i zaopatrzenia w agrobiznesie.
Czas trwania: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia przygotowują uczestników do pracy w charakterze specjalisty ds. organizacji
i zarządzania oraz marketingu w podmiotach agrobiznesu, w tym m.in.: w
przemyśle i jednostkach handlowych zaopatrujących gospodarstwa w środki
produkcji rolnej, w przemyśle spożywczym, oraz w grupach producenckich,
spółdzielniach i innych podmiotach zajmujących się produkcją rolną.
Program studiów został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczowi
nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nauk ekonomicznych i nauk
pokrewnych, z uwzględnieniem specjalistycznych wymagań sektora agrobiznesu.
Ukończenie kierunku daje również możliwość nabycia umiejętności do
prowadzenia gospodarstwa rolnego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju
opierając się na nowoczesnych trendach technologicznych.
Adresaci:
Studia są skierowane do osób posiadających wykształcenie wyższe, w
szczególności zainteresowanych tematyką zarządzania oraz marketingu w
agrobiznesie. Adresatami studiów mogą być również osoby zatrudnione w instytucjach
z obszaru agrobiznesu oraz absolwenci studiów rolniczych planujący rozwinąć
umiejętności i kompetencje menadżerskie.
| Pobierz program studiów
×1 / 2
2 / 2
❮
❯