Organizacja, zarządzanie i marketing w agrobiznesie

Cena: 360 zł (czesne)

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 187 opinii
9.0
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Organizacja, zarządzanie i marketing w agrobiznesie


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel:

Celem kierunku jest uzyskanie wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania podmiotami i projektami w agrobiznesie. Dodatkowo słuchacz zostanie zaznajomiony ze sferą obrotu środkami produkcji i zaopatrzenia w agrobiznesie.


Czas trwania: 2 semestry


Opis kierunku:

Studia przygotowują uczestników do pracy w charakterze specjalisty ds. organizacji i zarządzania oraz marketingu w podmiotach agrobiznesu, w tym m.in.: w przemyśle i jednostkach handlowych zaopatrujących gospodarstwa w środki produkcji rolnej, w przemyśle spożywczym, oraz w grupach producenckich, spółdzielniach i innych podmiotach zajmujących się produkcją rolną.

Program studiów został tak opracowany, aby umożliwić słuchaczowi nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nauk ekonomicznych i nauk pokrewnych, z uwzględnieniem specjalistycznych wymagań sektora agrobiznesu.

Ukończenie kierunku daje również możliwość nabycia umiejętności do prowadzenia gospodarstwa rolnego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju opierając się na nowoczesnych trendach technologicznych.


Adresaci:

Studia są skierowane do osób posiadających wykształcenie wyższe, w szczególności zainteresowanych tematyką zarządzania oraz marketingu w agrobiznesie. Adresatami studiów mogą być również osoby zatrudnione w instytucjach z obszaru agrobiznesu oraz absolwenci studiów rolniczych planujący rozwinąć umiejętności i kompetencje menadżerskie.


| Pobierz program kierunku