Grafika komputerowa
Cena:
480 zł
540 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 480 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
230 opinii
9.1
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Grafika
komputerowa
Rodzaj studiów: studia
podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Kierunek ma na celu
przygotowanie profesjonalistów w zakresie tworzenia projektów graficznych,
projektowania materiałów reklamowych i wizualizacji multimedialnych oraz
kreowania elementów identyfikacji wizualnej. Ponadto absolwenci uzyskają
przygotowanie w zakresie przygotowywania i przetwarzania materiałów do druku w
dziedzinie Desktop Publishing (DTP), a także projektowania materiałów
audiowizualnych wszechstronnego przeznaczenia.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Kierunek umożliwia słuchaczowi
pozyskanie specjalistycznej wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się
nowoczesnymi narzędziami niezbędnymi do pracy m.in.: w redakcjach, agencjach
prasowych, wydawnictwach, agencjach reklamowych, studiach komputerowych
zajmujących się publikacjami do druku (DTP).
Uczestnik kierunku
zostanie zapoznany z modelowaniem grafiki 2D i 3D, obsługą programów
graficznych, zastosowaniami grafiki oraz z rodzajami mediów i obszarami ich
wykorzystania. Dodatkowo absolwenci poznają elementy integracji tekstu, dźwięku
i grafiki, animacji oraz sekwencji wideo przy tworzeniu prezentacji
multimedialnych.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia skierowane są do
osób posiadających wykształcenie wyższe, w tym w szczególności do uczestników
planujących zdobyć nowe umiejętności na rynku pracy z perspektywą prowadzenia
agencji reklamowych, a także pracujących lub zamierzających podjąć pracę w
działach odpowiadających za promocję firm.
×1 / 1
2 / 2