Grafika komputerowa

Cena: 480 zł 540 zł (czesne)

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 480 PLN

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 230 opinii
9.1
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Grafika komputerowa


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel: 

Kierunek ma na celu przygotowanie profesjonalistów w zakresie tworzenia projektów graficznych, projektowania materiałów reklamowych i wizualizacji multimedialnych oraz kreowania elementów identyfikacji wizualnej. Ponadto absolwenci uzyskają przygotowanie w zakresie przygotowywania i przetwarzania materiałów do druku w dziedzinie Desktop Publishing (DTP), a także projektowania materiałów audiowizualnych wszechstronnego przeznaczenia.


Czas trwania studiów: 2 semestry


Opis kierunku: 

Kierunek umożliwia słuchaczowi pozyskanie specjalistycznej wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się nowoczesnymi narzędziami niezbędnymi do pracy m.in.: w redakcjach, agencjach prasowych, wydawnictwach, agencjach reklamowych, studiach komputerowych zajmujących się publikacjami do druku (DTP). 

Uczestnik kierunku zostanie zapoznany z modelowaniem grafiki 2D i 3D, obsługą programów graficznych, zastosowaniami grafiki oraz z rodzajami mediów i obszarami ich wykorzystania. Dodatkowo absolwenci poznają elementy integracji tekstu, dźwięku i grafiki, animacji oraz sekwencji wideo przy tworzeniu prezentacji multimedialnych.

Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).


Adresaci:

Studia skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe, w tym w szczególności do uczestników planujących zdobyć nowe umiejętności na rynku pracy z perspektywą prowadzenia agencji reklamowych, a także pracujących lub zamierzających podjąć pracę w działach odpowiadających za promocję firm.