< powrót do oferty
Kierunek studiów: Copywriting
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Studia umożliwiają zdobycie
niezbędnych kompetencji do podejmowania profesjonalnych działań w zakresie
marketingu w mediach cyfrowych, a także dają możliwość zdobycia aktualnej i
kompleksowej wiedzy pozwalającej na wykształcenie umiejętności posługiwania się
różnorodnymi narzędziami niezbędnymi do pracy w obszarze social mediów oraz
marketingu internetowego.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Copywriter jest osobą, która powinna znać produkt, wiedzieć, w jaki
sposób odpowiednio dostosować treści do odbiorcy oraz umiejętnie tworzyć
funkcjonalne, merytoryczne i perswazyjne treści. Słuchacz kierunku zapozna się z
nowoczesnymi metodami twórczego pisania oraz pozna przykładowe sposoby działań
zaczerpnięte z reklam, czy wybranych strategii na portalach społecznościowych
umożliwiających budowanie rozpoznawalności marki.
Studia ukierunkowane są także na pozyskanie aktualnej wiedzy
z zakresu tworzenia różnorodnych i kreatywnych treści marketingowych. Program
kształcenia przewiduje również tematykę z zakresu technik kreatywnego myślenia,
podstaw komunikacji wizualnej w marketingu oraz sprawowania kontroli nad
treściami marketingowymi celem zwiększenia ich zasięgu.
Adresaci:
Studia
skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe zainteresowanych
nabyciem wiedzy z zakresu kreatywnego tworzenia reklamy.
| Pobierz program kierunku
×1 / 2
2 / 2
❮
❯