Copywriting

Cena: 380 zł (czesne)

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 159 opinii
9.0
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Copywriting


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel:

Studia umożliwiają zdobycie niezbędnych kompetencji do podejmowania profesjonalnych działań w zakresie marketingu w mediach cyfrowych, a także dają możliwość zdobycia aktualnej i kompleksowej wiedzy pozwalającej na wykształcenie umiejętności posługiwania się różnorodnymi narzędziami niezbędnymi do pracy w obszarze social mediów oraz marketingu internetowego.


Czas trwania studiów: 2 semestry


Opis kierunku:

Copywriter jest osobą, która powinna znać produkt, wiedzieć, w jaki sposób odpowiednio dostosować treści do odbiorcy oraz umiejętnie tworzyć funkcjonalne, merytoryczne i perswazyjne treści. Słuchacz kierunku zapozna się z nowoczesnymi metodami twórczego pisania oraz pozna przykładowe sposoby działań zaczerpnięte z reklam, czy wybranych strategii na portalach społecznościowych umożliwiających budowanie rozpoznawalności marki.

Studia ukierunkowane są także na pozyskanie aktualnej wiedzy z zakresu tworzenia różnorodnych i kreatywnych treści marketingowych. Program kształcenia przewiduje również tematykę z zakresu technik kreatywnego myślenia, podstaw komunikacji wizualnej w marketingu oraz sprawowania kontroli nad treściami marketingowymi celem zwiększenia ich zasięgu.


Adresaci:

Studia skierowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe zainteresowanych nabyciem wiedzy z zakresu kreatywnego tworzenia reklamy.
 

| Pobierz program kierunku