E-commerce
Cena:
400 zł
460 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 400 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
175 opinii
9.0
< powrót do oferty
Kierunek studiów: E-commerce
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy i umiejętności z obszaru handlu elektronicznego/E-commerce.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia na ww. kierunku umożliwią słuchaczom:
- nabycie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju;
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji;
- kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją.
Program kierunku obejmuje tematykę z zakresu: e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line, prawno-finansowych aspektów e-handlu, planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi, projektowania i rozwoju serwisów internetowych, analityki biznesowej, social mediów oraz marketingu internetowego.
Absolwenci kierunku posiadają wiedzę i umiejętności umożliwiające im dostosowanie funkcjonujących przedsiębiorstw do współczesnej gospodarki cyfrowej oraz rozpoczęcie i prowadzenie działalności handlowej za pośrednictwem Internetu.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest
zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12
września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub
ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018
r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r.
- Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn.
zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do: osób, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w Internecie lub wprowadzić tradycyjnie funkcjonujące przedsiębiorstwa do rzeczywistości wirtualnej; właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw; menedżerów i pracowników działów e-commerce; osób zainteresowanych problematyką e-commerce oraz poszerzeniem wiedzy i umiejętności z tego zakresu.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2