E-commerce

Cena: 400 zł 460 zł (czesne)

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 400 PLN

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 175 opinii
9.0
< powrót do oferty

Kierunek studiów: E-commerce

Rodzaj studiów: studia podyplomowe

Forma studiów: e-learning (online)

Cel: 

Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy i umiejętności z obszaru handlu elektronicznego/E-commerce.

Czas trwania studiów: 2 semestry

Opis kierunku:

Studia na ww. kierunku umożliwią słuchaczom:

- nabycie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju;

- rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji;

- kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją.

Program kierunku obejmuje tematykę z zakresu: e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line, prawno-finansowych aspektów e-handlu, planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi, projektowania i rozwoju serwisów internetowych, analityki biznesowej, social mediów oraz marketingu internetowego.

Absolwenci kierunku posiadają wiedzę i umiejętności umożliwiające im dostosowanie funkcjonujących przedsiębiorstw do współczesnej gospodarki cyfrowej oraz rozpoczęcie i prowadzenie działalności handlowej za pośrednictwem Internetu.

Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).


Adresaci:

Studia adresowane są do: osób, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w Internecie lub wprowadzić tradycyjnie funkcjonujące przedsiębiorstwa do rzeczywistości wirtualnej; właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw; menedżerów i pracowników działów e-commerce; osób zainteresowanych problematyką e-commerce oraz poszerzeniem wiedzy i umiejętności z tego zakresu.


| Pobierz program studiów