Menedżer sprzedaży i obsługi klienta
Cena:
420 zł
480 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 420 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
230 opinii
8.9
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Menadżer sprzedaży i
obsługi klienta
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem studiów jest nabycie wiedzy z
zakresu stosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych, ze
szczególnym uwzględnieniem postępujących technik wsparcia sprzedaży, a także
zapoznanie z różnorodnymi aspektami obsługi klienta.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Studia na wskazanym kierunku umożliwiają
zdobycie wiedzy oraz wykształcenie niezbędnych umiejętności i kompetencji w
zakresie zarządzania sprzedażą. Uczestnicy kierunku zostaną zapoznani z
różnorodnymi technikami i sposobami postępowania z trudnym klientem. Absolwenci
będą również przygotowani do profesjonalnej prezentacji produktów i usług oraz
poznają współczesne kanały pozyskiwania bazy klientów, która jest podstawą w
efektywnej sprzedaży.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia adresowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do: uczestników chcących zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku menadżera, osób pełniących już funkcje menedżerskie, właścicieli małych firm, osób zainteresowanych sposobami podnoszenia efektywności realizowanych działań.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2