Employer branding
Cena:
380 zł
440 zł
(czesne)
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 380 PLN
Liczba
wpłat: 10
Liczba
semestrów: 2
Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej
Rekrutacja otwarta
Ocena słuchaczy:
215 opinii
8.9
< powrót do oferty
Kierunek studiów: Employer branding
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel:
Celem kierunku jest wyposażenie uczestników w wiedzę i kompetencje niezbędne do efektywnego oraz profesjonalnego zarządzania marką pracodawcy.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Uczestnicy studiów na wskazanym kierunku zapoznają się z technikami budowania i zarządzania marką oraz kreowania wizerunku pracodawcy, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z obszaru biznesu, marketingu oraz HR.
Program kierunku przewiduje nabycie i podniesienie przez słuchaczy kompetencji w zakresie nowoczesnego zarządzania wizerunkiem, profesjonalnych praktyk biznesowych, koordynowania kampaniami i procesami rekrutacyjnymi, a także sposobów efektywnego wykorzystania narzędzi internetowych i mobilnych.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Kierunek skierowany jest do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do: kadry HR i rekrutacji, specjalistów PR, przedstawicieli przedsiębiorstw prywatnych i publicznych, osób zainteresowanych tematyką employer brandingu.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2