Dziennikarstwo i Public Relations

Cena: 420 zł (czesne)

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 155 opinii
9.0
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Dziennikarstwo i Public Relations


Rodzaj studiów:  studia podyplomowe


Forma studiów:  e-learning (online)


Cel: 

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności i kompetencji niezbędnych do pracy w obszarze dziennikarstwa i public relations, oraz w różnych środkach masowego przekazu: w prasie, telewizji, radiu, a także w portalach internetowych.


Czas trwania studiów:  2 semestry


Opis kierunku: 

Po ukończonym kształceniu absolwent uzyska kompetencje niezbędne do efektywnego komunikowania się z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy techniki. Uczestnicy studiów poszerzą wiedzę i umiejętności z zakresu dziennikarstwa oraz poznają elementy niezbędne do przygotowania m.in.: reportaży, wywiadu, audycji radiowej.


Adresaci: 

Studia adresowane są do osób posiadających wykształcenie wyższe w tym w szczególności do: menedżerów, pracowników działu marketingu, agencji reklamowych, samorządu terytorialnego, osób zajmujących się lub planujących zajmowaniem się szeroko pojętym dziennikarstwem, administratorów internetowych portali informacyjnych i społecznych.


| Pobierz program kierunku