Social Media & Content Marketing

Cena: 480 zł (czesne)

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 168 opinii
9.1
< powrót do oferty

Kierunek studiów: Social Media & Content Marketing


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel: Celem studiów Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych; przekazanie aktualnej i kompleksowej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej.


Czas trwania studiów: 2 semestry


Opis kierunku: 

Program kierunku obejmuje zagadnienia związane m.in. z: komunikacją, kształtowaniem wizerunku, prowadzeniem biznesu w świecie wirtualnym, sprzedażą, konsumentem w sieci, Google Ads, Google Analytics, SEO oraz SEM. 

Absolwenci kierunku potrafią wykorzystywać social media i technologie do działań dotyczących komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowania marki, a także w analityce biznesowej. Działania te przyczyniają się do rozwijania świadomości marki oraz zwiększenia liczby klientów. Posiadają oni ponadto wiedzę i umiejętności umożliwiające im:

- zbieranie i analizowanie danych w celu oceny skuteczności mediów społecznościowych i strategii marketingu cyfrowego;

- ocenianie i optymalizację stron internetowych;

- dostarczanie rozwiązań opartych na danych do zarządzania treścią w mediach społecznościowych i internetowych kampaniach marketingowych;

- przekazywanie złożonych danych odbiorcom technicznym i nietechnicznym.


Adresaci: 

Proponowany kierunek studiów podyplomowych skierowany jest do:

- menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu;

- pracowników i właścicieli agencji reklamowych, marketingowych oraz Public Relations, którzy pragną wzbogacić i odświeżyć posiadaną wiedzę;

- pracowników instytucji państwowych chcących rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i Internecie;

- właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach.

| Pobierz program kierunku