< powrót do oferty
Kierunek studiów: Social Media & Content Marketing
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel: Celem studiów Social Media & Content Marketing jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie marketingu w mediach cyfrowych; przekazanie aktualnej i kompleksowej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności z zakresu najnowszych narzędzi w obszarze social media, marketingu internetowego i analityki marketingowej.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Program kierunku obejmuje zagadnienia związane m.in. z: komunikacją, kształtowaniem wizerunku, prowadzeniem biznesu w świecie wirtualnym, sprzedażą, konsumentem w sieci, Google Ads, Google Analytics, SEO oraz SEM.
Absolwenci kierunku potrafią wykorzystywać social media i technologie do działań dotyczących komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowania marki, a także w analityce biznesowej. Działania te przyczyniają się do rozwijania świadomości marki oraz zwiększenia liczby klientów. Posiadają oni ponadto wiedzę i umiejętności umożliwiające im:
- zbieranie i analizowanie danych w celu oceny skuteczności mediów społecznościowych i strategii marketingu cyfrowego;
- ocenianie i optymalizację stron internetowych;
- dostarczanie rozwiązań opartych na danych do zarządzania treścią w mediach społecznościowych i internetowych kampaniach marketingowych;
- przekazywanie złożonych danych odbiorcom technicznym i nietechnicznym.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Proponowany kierunek studiów podyplomowych skierowany jest do:
- menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu;
- pracowników i właścicieli agencji reklamowych, marketingowych oraz Public Relations, którzy pragną wzbogacić i odświeżyć posiadaną wiedzę;
- pracowników instytucji państwowych chcących rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i Internecie;
- właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2