< powrót do oferty
Kierunek studiów: Skuteczna komunikacja i kreowanie wizerunku
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel: Celem studiów jest przekazanie wiedzy i wypracowanie umiejętności skutecznej komunikacji oraz kompetentnego kształtowania własnego wizerunku, a także wizerunku organizacji i osób.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Uczestnicy kierunku zdobywają teoretyczną i praktyczną wiedzę dotyczącą posługiwania się narzędziami komunikacyjnymi niezbędnymi do pracy z firmami i osobami przy kształtowaniu skutecznej komunikacji oraz budowaniu wizerunku. Zdobyta wiedza stanowi element kompetencji społecznych i psychologicznych związanych ze skutecznym komunikowaniem się oraz korzystnym prezentowaniem własnej osoby, organizacji/instytucji i jej współpracowników.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Absolwent studiów posiada wiedzę i umiejętności umożliwiające mu:
- kreowanie wizerunku firm i osób,
- skuteczną komunikację interpersonalną,
- korzystne prezentowanie firmy i własnej osoby na różnych etapach kariery.
Program kierunku obejmuje zagadnienia dotyczące m.in.: kreowania wizerunku organizacji/instytucji oraz osoby; roli mediów w kreowaniu wizerunku, aspektów prawnych w ujęciu ochrony własności intelektualnej i kreacji wizerunku; marketingu; PR; komunikacji interpersonalnej i niewerbalnej, a także technik i zasad z nią związanych.
Adresaci:
Studia adresowane są do:
- osób zajmujących się bądź zamierzających się zajmować public relations i szerzej rozumianą komunikacją w przedsiębiorstwach, organizacjach/instytucjach i urzędach administracji publicznej;
- pracowników HR, marketingu i promocji;
- osób chcących świadczyć pomoc w zakresie doradztwa wizerunkowego oraz nabyć lub rozszerzyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy z osobami występującymi publicznie;
- osób chcących budować swój wizerunek w świecie biznesu, polityki, sztuki czy mediów;
- dyrektorów, doradców medialnych, rzeczników prasowych;
- osób prowadzących własne firmy chcących zadbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2