E-marketing

Cena: 410 zł (czesne)

Liczba wpłat: 10
Liczba semestrów: 2

Pamiętaj, że istnieje możliwość wyboru płatności semestralnej bądź jednorazowej

Rekrutacja otwarta

Ocena słuchaczy: 159 opinii
9.1
< powrót do oferty

Kierunek studiów: E-marketing


Rodzaj studiów: studia podyplomowe


Forma studiów: e-learning (online)


Cel: Celem studiów jest przygotowanie profesjonalnej kadry specjalistów marketingu internetowego; nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku firmy, prowadzenia sprzedaży internetowej, formułowania strategii z zakresu e-marketingu oraz kontaktu z klientami.


Czas trwania studiów: 2 semestry


Opis kierunku:

Obecne czasy i postępujący kryzys pokazują, że tylko biznes w Internecie pozwala na bezpieczną i stabilną przyszłość zawodową. Wiele przedsiębiorstw (w tym korporacji) zdecydowała się na przeniesienie biznesu do sieci. W związku z powyższym wzrosło zapotrzebowanie na specjalistów w tej dziedzinie.

Kierunek E-marketing obejmują szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Wiedza ta i umiejętności umożliwią absolwentom: podjęcie pracy w charakterze managera marketingu internetowego, specjalisty w dziedzinie e-commerce bądź też rozpoczęcie własnego biznesu w Internecie.

Program kierunku obejmuje m.in.: narzędzia i metody e-marketingu (w tym Google Adwords, pozycjonowanie stron internetowych- SEO, Google Analytics itp.); tworzenie strategii marketingu internetowego; UX/user experience i analizę użyteczności stron; Facebook, Instagram, Youtube i Messenger marketing; content marketing i copywriting; psychologię mediów; e-commerce; społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego oraz pozostałe zagadnienia niezbędne do efektywnego prowadzenia e-biznesu.


Adresaci:

Studia te adresowane są do osób planujących, jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze Internetu w tym do:

- osób zainteresowanych rozwojem oraz rozpoczynający karierę w branży internetowej;

- osób chcących rozpocząć własną działalność w Internecie;

- specjalistów oraz menedżerów e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji;

- specjalistów i menedżerów e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej;

- kierowników projektów (PM) w obszarze online;

- pracowników działów Public Relations, HR oraz IT.


| Pobierz program kierunku