< powrót do oferty
Kierunek
studiów: E-marketing
Rodzaj studiów: studia podyplomowe
Forma studiów: e-learning (online)
Cel: Celem studiów
jest przygotowanie profesjonalnej kadry specjalistów marketingu internetowego;
nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im
wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku firmy, prowadzenia sprzedaży
internetowej, formułowania strategii z zakresu e-marketingu oraz kontaktu z
klientami.
Czas trwania studiów: 2 semestry
Opis kierunku:
Obecne czasy i postępujący kryzys pokazują,
że tylko biznes w Internecie pozwala na bezpieczną i stabilną przyszłość
zawodową. Wiele przedsiębiorstw (w tym korporacji) zdecydowała się na
przeniesienie biznesu do sieci. W związku z powyższym wzrosło zapotrzebowanie
na specjalistów w tej dziedzinie.
Kierunek E-marketing
obejmują szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu i sprzedaży
internetowej. Wiedza ta i umiejętności umożliwią
absolwentom: podjęcie pracy w charakterze managera marketingu internetowego,
specjalisty w dziedzinie e-commerce bądź też rozpoczęcie własnego biznesu w
Internecie.
Program kierunku obejmuje m.in.: narzędzia i
metody e-marketingu (w tym Google
Adwords, pozycjonowanie stron internetowych- SEO, Google Analytics itp.); tworzenie
strategii marketingu internetowego; UX/user experience i analizę użyteczności
stron; Facebook, Instagram, Youtube i Messenger marketing; content marketing i
copywriting; psychologię mediów; e-commerce; społeczno-prawne uwarunkowania
marketingu internetowego oraz pozostałe zagadnienia niezbędne do efektywnego
prowadzenia e-biznesu.
Świadectwo wydawane po ukończeniu studiów podyplomowych jest zgodne z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia specjalistycznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 1791 z późn. zm.) wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668, z późn. zm.).
Adresaci:
Studia te adresowane są do osób planujących, jak i obecnie zajmujących się działaniami promocyjno-sprzedażowymi w obszarze
Internetu w tym do:
- osób zainteresowanych
rozwojem oraz rozpoczynający karierę w branży internetowej;
- osób chcących rozpocząć własną działalność w
Internecie;
- specjalistów oraz menedżerów e-marketingu
oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji;
- specjalistów i menedżerów e-commerce oraz
sprzedaży tradycyjnej;
- kierowników projektów (PM) w obszarze
online;
- pracowników działów Public Relations, HR
oraz IT.
| Pobierz program studiów
×1 / 1
2 / 2