mgr Grzegorz Kiszluk
symbol

mgr Grzegorz Kiszluk

mgr Grzegorz Kiszluk

Absolwent Wydziału Dzienniarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jeden z pionierów reklamy w Polsce.

W latach 1991-1996 pełnił funkcję Dyrektor Działu Mediów w Publicis FCB i dyrektora generalnego Optimedia Poland (1994-1996). Członek zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i pierwszy prezes rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Były zastępca prezesa zarządu i prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Wykładowca przedmiotów z zakresu marketingu i reklamy. Członek jury festiwali Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR, Camerimage. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej, w szczególności za działania integrujące różne środowiska zawiązane z komunikacją rynkową i pozwalające wykorzystać synergię ich współpracy. Od 1997 pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact, a od 1999 pełni funkcję redaktora naczelnego pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. Twórca platformy Brief for Poland (od 2002), której celem jest zbudowanie Marki Polska. Inicjator dwóch międzynarodowych festiwali marketingu miejsc. Twórca programu i rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie (od 2011).