mgr Kamil Bolek
Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, zdobywając dwa tytuły magistra: z psychologii oraz z Public Relations i Marketingu Medialnego. Specjalizował się w psychologii ekonomicznej, co miało wpływ na jego późniejszą karierę w marketingu i komunikacji. Podczas studiów aktywnie działał w Studenckim Kole Naukowym Psychologii Ekonomicznej "Moderator", gdzie pełnił funkcję szefa pionu PR
Jest ekspertem w dziedzinie marketingu, specjalizującym się w influencer marketingu, YouTube oraz strategiach komunikacyjnych. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w agencji marketingowej. Jego kariera obejmuje między innymi stanowisko CMO oraz członka zarządu w największej w
Polsce grupie zajmującej się marketingiem wideo i influencerów. Ma bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, komunikacji B2B, oraz monetyzacji treści.
Pełnił również funkcje związane z edukacją rynku, prowadząc prelekcje na branżowych konferencjach oraz szkolenia dla firm. Współpracował z wieloma dużymi markami, takimi jak Mercedes-Benz, Ewa Chodakowska czy PLL LOT. Posiada także doświadczenie akademickie, które zdobył prowadząc zajęcia na uczelniach takich jak AGH, CDV i WSB.